Thursday, 29 March 2012

Cantik dan Kreatif .

 Assalamualaikum & Hye ^^ 
Ama nak tanya ni , korang kreatif tak ??? korang pandai melukis ?? 
korang suka lukis apa ??? ish , banyak pulak ama tanya ... hehehhe .. actually , 
ama teringin nak jadi seorang yang KREATIFFFFF ! tapi ............... tak boleh .. 
sebab , memang tak boleh ! buat la macam mana pun , tetap tak jadi cantik ! 
huhuhu .. ama nak jugak main lukis lukis , then colour gambar tu bagi cantik ... 
waaahhhhh ~!!!!!!!! :'( ajar la ... ajar la .. hahhahha :) kat bawah ni ada gambar 
yang ama jumpa , cantik bukan ??? ama jeles la pada mereka yang KREATIF ni :)
bagi ama  , gambar gambar ni simple .. tapi cantik dan menarik sebab gambar tu
dicolourkan dengan warna warna yang terang ^^ kan ??? amboi ! banyak pulak
ama bebel .. hehehe .. belek la gambar gambar ni :)






p/s : kalau la buku sekolah macam ni , perhhhh ! confirm semua lulus !

Jangan Lupa Tekan Salah Satu :


No comments:

Post a Comment