Tuesday, 13 March 2012

Ragam Aku Yang Tak Seberapa ^^ kekekeke

Assalamualaikum & Hye ^^
Hari ni memang penat gila la ! hehehe .. Tau asal ?? Pagi pagi lagi ama dah bangun , around  6.35AM ^^ perh ! selama ni ama tak pernah bangun seawal tu .. selalunya lepas subuh je ama hanyut(tido) balik :) perh ! dah la bangun tadi sejuk ! lepas tu kene mandi lak ..huhu ... sejarah ama bangun pagi ! hahahha .... tepat jam 7.12AM ama dah ada kat depat flat polis kat baiduri sebab nak tunggu pak ya .. tunggu punya tunggu punya tunggu , tepat jam7.43AM baru pak ya sampai .. huhuhu .. sabar je la ^^ 

Tepat jam 8.15AM aku dah samapi at Broga ^^ mula mula pak ya suruh akak satu lagi bawak ^^ akak tu pun bawak la .. not bad la .. teratur , enjin tak mati ^^ hehehe .. lepas 10 minit , ama pulak bawak ^^ nasib baik la jalan raya A tu lurus je .. dah tu , tak banyak kereta .. so , aku bawak pun not bad la , enjin tak mati .. dah tu , aku bawak smapai ke tempat memandu Broga tu .. then , pak ya suruh akak tu bawak kat litar plak .. aku tengok je ^^ sejam lepas tu , aku plak .. aku bawak ok , tapi tu la , aku kelam kabut sikit .. tambah tambah masa nak Parking , perh ! jahanam !! hahahaha .. * maaf , terkasar plak bahasa nya *


then , bila buat kat litar ok , kitaorang gerak pergi jalan raya B , perh ! jalan raya nya , banyak selekoh ! kene selalu main main brek , selalu tukar gear , tekan minyak sekejap laju , sekejap perlahan .. aishhh ! tapi desebabkan tak sabar sabar nak dapat kan lesen kereta , ama sabar je la .. terima dengan hati yang terbuka walaupun selalu kene marah ngan pak ya .. kekekeke .. daripada pagi tadi , sampai la petang tadi .. pukul 2.30PM , baru boleh balik .. bayangkan lah betapa penatnya duduk dalam kereta tu , dengan perut yang kosong , dengan matahari teriknya , dengan air-cond tak dew .. fikir fikir lah , dan selamat berjaya ^^







No comments:

Post a Comment