Tuesday, 3 April 2012

Syukur Alhamdulillah ^^

 Assalamualaikum & Hye ^^ 
Mesti korang dah tahu kenapa kan ??? hehehhe .. tapi takpelah ^^ kekekeke .. 
setelah menunggu lebih kurang 12 jam , akhirnya , lahirlah seorang yang merupakan bukti cinta kak ila terhadap abg ben seberat 4.02kg .. ama nak ucapkan tahniah kepada abg ben dan kak ila ^^ tahniah tahniah sebab dah dapat baby boyyyy !!!! comeyyyyy sangat :) hehhehe .. bak kata abg ben , Rambut cam ikut mak dia jer .. dagu pon mak dia punya .. lain , serupa aku .. huhuhu … ' hahhaha .. memang sebiji muka abg ben ^^  

Apalah yang dia pandang tu ??
hehhee

Apalah yang abg ben buat
sampai 
Ben Ashaari Jr. kita
ni menangis ?? hehehe
Comey gila !
kecik kecik dah pandai tengok
'kamera' ?? hehhehehe

Amacam ?? Comey tak abg
ben kita ni ?? kekekke 
Apa apa pun , tahniah ama ucapkan kat abg ben dan kak ila sekeluarga ~!
take care baby tu ^^ heheheh :)
*jangan lupa update pasal baby tu selalu ^^


No comments:

Post a Comment