Thursday, 2 May 2013

Sour + Sweet = ♥ #1

 Assalamualaikum & Hye ^^ 
ama nak share cerita yang ama reka .. tapi nama yang ama gunakan adalah artis korea .. *hope korang tak kritik* Sour + Sweet = ♥ ini merupakan cerita ke tiga ama selepas cerita MY ONLY GIRL ^^ dan 
NO OTHER JUST LIKE YOU in MY HEART and YOU ARE MY ENDLESS MOMENT .. 
*Klik di tajuk tersebut*


Watak : Amber , Sunny , Seohyun , Hyuna , Hyorin , Donghae , Onew , Changmin , Minho  ..

Di Sekolah #nama sekolah dirahsiakan# 
Amber , Sunny dan Seohyun selalu lepak di bawah pokok yang rendang . Tapi , pada suatu hari..mereka bertiga ternampak budak yang mereka tak kenali lepak di tempat biasa diaorang tu .. Malah , semua pelajar di sekolah tersebut tahu apa akibatnya selepas Amber beri amaran pada semua pelajar : "barang siapa yang ganggu tempat lepak aku , siap la korang !" *Amber menggugut* Time tu Amber dah mula bengang ! Amber pergi dengan mukanya merah akibat marah ! Amber : "eh , korang nie sapa hah ?? sesuka hati je lepak kat tempat aku !" HyunaHyorin : "wahhh ~! hensemnya !! tu awek kau ke ? hehehhe" *Hyuna memuncungkan mulutnya ke arah Seohyun dan Sunny* Amber : "erk +___+ korang fikir aku ni apa ?? aku bukan lelaki la ! aku perempuan ! tu kawan kawan aku ! bla lah !" *Amber menarik tangan Hyuna & Hyorin* Hyuna : "Oucchh !" Hyorin : "eh eh ! apa nie ?! kalau ye pun cakap lah elok elok , janganlah main tarik tarik ! sakitlah !" Sunny dan Seohyun faham sangat dengan perangai si Amber tu , jadi mereka berdua cuba masuk campur. *Amber blah dan lepak bawah pokok , malah Sunny , Seohyun , Hyorin dan Hyuna bergerak ke meja yang berada berdekatan dengan tempat lepak 
Amber .* Sunny : "Maaflah ye ? tadi tu Amber .. Dia tu kasar sikit , maybe sebab dia ada abang 
and rapat dengan kengkawan abang dia kot (?) Maaf ! Saya Sunny , dan ini Seohyun .." Hyuna : "ohhh ~"
Hyorin : "Hye .. saya Hyorin , dan ini kembar (adik) saya , HyunaSeohyun : "Hai , salam 
perkenalan .. korang nie budak baru kat sekolah ni ke ?" Hyuna Hyorin "Yup" Sunny : "ohhh .. korang dapat kelas mana ?" Hyorin : "erk +__+ ntah la (?) sebabnya kitorang kena pergi ke pejabat 
untuk berjumpa dengan Pengetua , tapi tu lah .. dah kata budak barukan ? so , saya and Hyuna tak tau sangat kawasan sekolah nie lagi " Seohyun : "ohh .. kalau macam tu biar kitaorang temankan korang .." Hyuna : "boleh jugak tu , jomlah :) " Seohyun : "Amber , kau nak join tak ? *jerit Seohyun* Amber : "hurm .. korang pergi lah .. aku malas nak pergi ! jumpa kat kelas nanti.. bye" Sunny : "Amber moody ek ? heheheh .. oke .. bubye"


- Tamat - 


Sour + Sweet = ♥ #2 akan bersambung tak lama lagi :) Nantiikannnn ! 

No comments:

Post a Comment