Friday, 16 May 2014

Selamat Hari Guru

Assalamualaikum & Hye ^^

dalam bulan Mei ni, bukan sahaja kita meraikan Hari Ibu, tapi, kita jugak meraikan Hari Guru yang jatuh pada 16 haribulan Mei.. waauuu ~ selama 19 tahun 2 minggu ama ada dimuka bumi Allah SWT ni, rasanya ramai jugaklah pendidik(guru/cikgu) yang dah mengajar ama :) ahahha ... betul... dengan secara rasminya ama nak ucapkan :


TERIMA KASIH kepada ustazah/cikgu/ustaz yang mengajar saya ketika saya belajar di Tadika Al-Fath,Cheras Utama, SK Taman Segar,Cheras, SMK Bandar Damai Perdana,Selangor.. tak berani nak sebut nama nama guru sebab ada sesetengah nama guru yang saya tak ingat namanya, tapi muka ingat :) jadi, nak jaga hati cikgu cikgu, saya takkan sebut :)

TERIMA KASIH tak terhingga juga saya ucapkan kepada miss/sir/madam/encik/ustaz and so on yang mengajar saya semasa saya belajar di UiTM Alor Gajah, Lendu, Melaka :) selama 2 tahun saya belajar di sana, terlampau banyak kenangan yang dah saya kumpul.. saya juga memulakan langkah saya sebagai pelajar universiti adalah sebagai pelajar pra diploma *buat apa nak malu sebab ama bangga dengan cara tu, ama dah nak masuk part 4 diploma pentadbiran awam* :)

akhir sekali, TERIMA KASIH bakal saya ucapkan pada madam/miss/sir or whatever call name untuk pensyarah pensyarah baru yang bakal mengajar saya bila saya mula daftarkan diri sebagai pelajar Part 4 DPA di UiTM Kampus Seremban 3 bulan 6 nanti :) hewhewhhewh :)  

TERIMA KASIH ATAS SEGALANYA PENDIDIK BANGSA :) JASAMU TAKKAN KAMI(PELAJAR-PELAJAR) LUPAKAN :)


1 comment: