Friday, 3 July 2015

Tutup Aurat VS Balut Aurat

Assalamualaikum & Hye ^^
meyh ama nak share sikit. Aurat ni kita kena tutup elok elok. dengan baju yang longgar, seluar tak ketat. tapi yang ama nampak zaman sekarang ni, suka pakai legging(betul ke eja eh?) ketat, baju lengan pendek, tapi bertudung. acaner tu? ama ckp untuk diri sendiri jugak. ama pun taklah perfect mana, tapi bagi ama tak salah kalau ama ingatkan orang lain.. tak dosa pon kan ? kalau korang rasa nak terima, terima lah. kalau tak nak, jangan marah ~ ama tak paksa pun :)

"Ramai dalam kalangan kawan saya, dia fikir, hanya dengan memakai baju yang tidak mendedahkan kulit itu sudah cukup dikatakan menutup aurat.
Tetapi sayangnya, ramai yang salah faham mengenai perkara itu.
Semoga komik ini akan memberi penerangan kepada mereka yang masih keliru akan penutupan aurat."

credit to Imanimex

No comments:

Post a Comment