Wednesday, 12 August 2015

Alhamdulillah

Assalamualaikum & Hye ^^

Saja nak share. Oh ye, mereka yang tunggu intake Degree mesti berdebar debar kan perasaan yang terkumpul tu. Bila azab 2 hari tu berlalu, tarik nafas lega. Ye tak ? hahahah. Btw, Semalam result UPU keluar dan ama tak dapat. Sedih lah jugak, tapi ama tau, mungkin ama nya result akhir dulu tak berapa nak memberangsangkan, so agaknya pasal tu tak dapat. Tapi, harini, alhamdulillah, result Degree under UiTM ama dapat.. Kiranya ama ni masih UiTM Di Hatiku :D Hahaha.. Sayangkan UiTM ! hahahha. Btw, tahniah ye pada korang sume yang dah dapat tau masuk U mana untuk degree nanti. Selamat Berjaya !

4 comments:

  1. tahniah amalina ! wahh dpt sains pentadbiran. Bidang berkaitan ap tuh? Btw, goodluck

    http://anies-msletoes.blogspot.com/

    ReplyDelete